luni, august 17, 2009

X-men

Mi-am cumparat ochelarii speciali...vad prin ei oamenii cei invizibili..care nu vor sa iasa din ceata, nu au curaj sa faca umbra, nu stiu sa treaca prin viata! Esti printre ei....sunt atenta la tine, te stiu foarte bine desi esti enigmatic...ti-am retinut numaru de la masina, am sa uit primele litere...ACUM?! Transmit catre creier dorinta mea...normal ca tot ce-mi doresc se intampla, universul este ascultator! Cand mi te-am dorit pe tine te-am avut, cand nu te-am mai vrut te-am pierdut, sau da...mai bine zis nu te-am mai avut:)...bun, revenind...constat cu stupoare ca acum, dupa ce m-am invartit cu minte in alte parti...acum, mai ai la numarul de la masina doar ..U!
clar imi va fi imposibil sa te mai identific...in aceasta lume sunt sute cu ..U! Am scapat de un stres...

Acum..urmeaza 29...

ce sa fac cu 29? 29 la ceas, 29 la temperatura, 29 la exercitiile de personalitate, la numere de telefoane, 29 pe tricouri, pe afise, pe sosete, pe ambalajele cu multe calorii...29 in mintea mea, in mintea ta...ca cititor....prietenele mele...si-n mintea lor....29 la mine in telefon.....si blogu meu...e tot, un mare 29!

Plec in parc!

Imi dau intalnire cu X-men...!! Am vorbit cu un ingeras, un copilas...se lupta cu fortele raului gandindu-se la dusmanii lui...mi-a povestit cu lux de amanunute..mi-a aratat chiar pentru cateva secunde: ....te concentrezi, iti fixezi privirea spre nicaieri, inchizi ochii si vor aparea in fata ta..apoi, tu...mai puternic decat ei, prin bunatatea sufletului tau....ii infrangi cu o singura suflare...deschizi ochii si ramane in urma lor un fulg alb care se clatina usor....tot mai usor....si se aseaza pe pamant...il mai misca apoi doar adierea de vant, niciun suflet nu-i mai da viata, viata aceea pe care o ai tu... Si te gandesti intr-un tarziu...de unde a venit fulgul cel alb, mic si fin....din intunericul "nicaieri"-ului in care ai privit? sau l-a lasat un Inger drag, cand a venit:)?
Acum... am experimentat; functioneaza...am fulgul in mana, e pufos...ma simt ca intr-un pat frumos, ca cel din camera mea...rotund, mare si pufos ca norisorii pe care i-am tot incercat timp de 5luni...e alb...se vede albul si cand am ochii inchisi....sa-mi dau ochelarii jos si sa-i deschid....o sa ma bucur de ceva ce nu am mai vazut...un fulg de inger!
1,2,3... un ochisor,doi ochisori....hiiii......si fulgul:-o?
- e pe invisible:(



Niciun comentariu: