duminică, august 16, 2009

Azi,gata!


Incerc sa uit de tine ancorandu-ma in inimile altor oameni mai normali, nu la fel de ireali... Mi-am propus asta de ceva timp, am facut plan de bataie, cu pix si cu foaie...Am notat fara rusine tot ce imi place la tine.....sunt mult prea multe de nemaivazut...si mereu am impresia ca te-am avut...dar, esti de negasit, de necucerit:|...nu renunt usor la tine, nu-mi place sa pierd ce nici nu am avut...insa sunt prea multe care s-au petrecut, de necrezut! Am stat de vorba cu o Capra, inteligent animal, si cu mult suflet..cum rar se mai intalnesc...i-am povestit despre tine, putin si despre mine....era incantata de personalitatea mea, dezamagita de a ta, spunea ca pari a fi perfect, si ca esti doar putin defect... ca uneori te certi cu o vaca si ca a cam inceput sa-ti placa. Urat lucru pentru un tip ca tine, venit din lumea ireala pentru mine.... Dar trec peste Capra binevoitoare si gandesc la rece...e greu sa scap de tine, te tot tii dupa mine..mi-ai scris azi sute de cuvinte, nu-i bine... niciunu parca nu era fix pentru mine. M-ai ametit cumplit, apoi...ai adormit! Somn usor...pentru azi s-a sfarsit!

Un comentariu:

Totoşel spunea...

Imi place mult cumm scrii.

Meriti premiul pentru blogul de aur. >:D< Eu ti`l ofer :*