duminică, august 02, 2009

Din nou...:):):)


Am revenit acasa cu ganduri frumoase si zambete largi, intinse pe multe teritorii de vis care ma duc din nou in lumea mea si nu ma mai lasa sa plec de acolo fara voia mea! M-au intampinat in caldura de29de grade,pe care o indica ceasul pururea defect, dar frumoas colorat de felinarele primariei, si m-au incununat cu imbratisari si pupaturi fara incetare...aproape ca incepuse sa-mi placa mult prea mult valul de iubire. Si prea frumos a fost sa rad din nou cu lacrimi si sa vad ca nimic din ce ma durea nu ma mai doare.
Incerc sa scriu multe,am sute de idei pe care le pierd in fractiuni de secunda...dar care sunt urmate de altele si altele....E important, i-am intalnit pe multi din cei dragi. Mi-au dus doru..cat de putin...si eu lor! S-au schimbat lucrurile...am pierdut episoade de glume si povesti pe care nu le traiesti la fel de intens cand ti se povestesc, dar vom trai episoade multe impreuna...si din nou "trecem peste acest aspect" si radem..si ne bucuram, ca mai e doar putin si se termina totul...si intram in viata de facultate..acolo povestile se schimba,oamenii la fel. Devenim din nou niste boboci aerieni si zapaciti care pasesc in viata indrumati de idealuri...sau nu:)!

Si cum muream de fericire..din nou acasa, am realizat nepasatoare ca nu mai am baterie...la telefon:). A fost mai bine asa..eram doar eu..si fericirea! Incantata de fiecare loc pe unde paseam vioaie am ras necontenit si parca nici acum..dupa atatea ore..nu m-am oprit! Fiecare lucru neinsemnat era deosebit..pana si zambetul fals al cartofului stricat pe care de rau ce e nu pot sa-l inghit..parea fericit:)!
Si nu, nu am obosit...ma dor obrajii de la zambit dar asta m-a multumit!

Niciun comentariu: