vineri, august 07, 2009

cand dormi, viseaza visele tale!


E devreme si m-am trezit mai bine decat in alte dimineti mai insorite... Am dormit iepureste... fiecare miscare din jurul meu o interceptam. Miscarile erau dulci si suave....adormeam din nou, instantaneu...privind, zambind, multumind:)...si visam ce traiam...visam traind si simtind..si nu reuseam sa despart 2 lumi ca din paradis...
* una, in 2...noi amandoi...fiind ce-ar trebui sa fim...nimic mai mult, deloc mai bine...o lume de vis,intr-un abis.....vazuta-ntr-o oglinda purpurie...si-un oftat multumit ca ai iubit...
* cealalta, a mea, alaturi de privirea ta VIE...si buzele tale aromate, frumos colorate, alunecand usor spre coate...pe spate...

Apoi ma trezeam..si nu mai adormeam..doar te priveam in adierea usoara a respiratiei tale in ton cu ticaitul accelerat al inimii care ar vrea sa nu-ti mai apartina...la mine sa vina....dar usor,usor...adorm din nou si visez neincetat toate visele mele.

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu exista dimineata fara noapte, cum nici fericire fara vis... nu exista zambet fara durere, asa cum nici ea nu exista fara el... sa iti ajute Dumnezeu ca cele doua lumi din visul tau frumos sa devina intr-o zi una singura iar textul sa il rescrii asa :

"E tarziu si am adormit mai fericita decat in alte seri mai racoroase... Am zburdat iepureste... fiecare miscare din jurul meu o interceptam. Miscarile erau dulci si suave....ma trezeam din nou, instantaneu...privind, zambind, multumind :)...si traiam ce visam...traiam zambind si simtind..si reuseam sa reunesc cele 2 lumi din paradis...
* una, in 2...noi amandoi...fiind ce-ar trebui sa fim, adica UNUL... mai mult, mai bine...o lume reala,intr-un inalt de cer...vazuta-ntr-o oglinda purpurie...si-un suspin fericit ca ma iubesti...
* cealalta, a mea, alaturi de a ta privire VIE...si buzele tale aromate, frumos colorate, alunecand usor spre coate...pe spate...

Apoi ma luai cu tine in brate...si nu mai adormeam..doar te priveam in adierea usoara a respiratiei tale in ton cu ticaitul accelerat al inimii care vrea sa imi apartina...la mine sa stea....dar imi este greu, foarte greu sa mai adorm acum ca esti langa mine din nou si imi traiesc neincetat toate visele mele ce acum au devenit realitate"

follow the rabbit ;)