miercuri, septembrie 02, 2009

to be cont...


Este fix 11:29….data…? hmmm…maine e in 29….auirea! O sa fie Dj Optick la fel de aproape ca data trecuta, ca acum 6luni…Pentru cine vine sa mixeze ? Pentru sufletele pierdute ale unui oras fara viitor…sunt si eu printre ele, uneori, doar ca spiritul meu nu este ucis de aceasta muzica…

« Muzica asta distruge spiritul »,mi-ai zis….cand mergeam spre casa, demult, si ascultam o piesa a celor de la Ice Mc, Give me the light, drept consolare…si..eram concentrate la intunericul din jur….era de neinchipuit…ma pierdeam in el ca in…ca in piscina…de data asta cu o apa neagra, care te speria…prin care nu numai ca nu puteai vedea clar…nu vedeai nimic….ascultam doar piesa,nu se potrivea cu starea mea de somnolenta afumata, dar imi placea,ma linistea…tu ma tineai de mana, nu te puteam privi, era mult prea tarziu ca sa te pot distinge, doar ochii iti sticleau….si..auzeam piesa incet…timpanul meu era amortit de Dj Optick. Am inchis ochii treptat,printre gene totul parea mai colorat ; farurile-un curcubeu imaculat, intregul drum parea a fi un zbor spre nicaieri, atat de lin si-atat de fascinant.. imi era somn dar am decis sa mai rezist si cand am deschis ochii eram deja intr-un vis.. trecuse ceva timp….acum era o bucata mare de panza, alba…plutind parca deasuprea mea, mangaindu-ma usor precum o adiere de vant…era foarte placut. Nu dormeam…mi-ai punctat acest aspect ca sa ma pot bucura ! Pana la urma era importanta doar fericirea mea…cred ca nu numai pt mine ! Eram hipnotizata de atingeri ciudate, foarte catifelate…precum pielea ta fina…precum toamna ce vrea sa vina…nu stiam ce urmeaza, era doar un vis ce se va termina repede..ma bucuram totusi de el ca si cand nu se va repeta… desigur,el VA MAI URMA !

Un comentariu:

Anonim spunea...

Azi este 29, conform noului calendar al milioanelor de vise... chiar daca e sau nu 29, sper sa vina si ziua in care toate lucururile rele sa se spele, iar numai cele bune sa se-adune. Sigur ca el va mai urma, desi descumpanit si fara vlaga acum, va renaste din propria-i cenusa si isi va regasi drumul corect. In ce fel anume va renaste, asta ramane inca un subiect misterios care isi va gasi raspunsul in urmatoarlele luni... Cu umilinta si mult dor de viata, de tine si de sufletul tau fermecat, acelasi mic amic de la mal de mare...