luni, august 10, 2009

Acum sunt fericita...mai tarziu nu voi mai fi....



Ai venit cum nu s-a mai intamplat niciodata, impins de propriile-ti dorinte si nu-mi venea sa cred! Ai sunat cu o voce pe care cu greu am recunoscut-o si m-ai intrebat unde sunt....Nu-ti era bine, mi-am dat seama de la inceput..motiv pt care am lasat totul balta si-am acceptat sa te vad..desi imi pusesem in gand sa termin totul inainte parca sa inceapa prea bine...Era clar ca aveai nevoie de cineva aproape...cand te-am vazut m-am convins de asta complet! Nu stiu insa daca acel cineva vroiai sa fiu chiar eu..sau era doar o alegere intamplatoare:), dar am sa aflu curand! Pe parcursul discutiilor am realizat ca aveai nevoie de cineva de incredere, sunt!dar numai asta iti trebuia, increderea? Te priveam, erai lipsit de puteri, cum nu ai mai fost niciodata. Nu mi-a placut sa te vad asa, ochii tai in care ma pierdeam de fiecare data acum erau tristi, negri...neatenti....se pierdeau in intunericul noptii din care venisei...ma cucereai de data asta cu tacerea ta, cu bataile inimii tale obosite, cu tristetea din privire, cu multumirea de pe zambetul tau atunci cand te imbratisam,...te dominau stari contradictorii; pe mine, aceleasi stari ma fascinau...m-am bucurat pentru ca ti-am fost alaturi, te-am ajutat sa inchizi ochii, cand i-ai deschis...mi-ai zambit, am mancat ciocolata si din nou am adormit....am visat mult si bine, eram in brate la tine...

Un comentariu:

Anonim spunea...

"Once"

Let me take your hand tonight
And walk with you right by my side
I reach your leaps if it's alright
And gently kiss them only once...

My every heart beat spells your name
Your deep blue eyes are here to blame
I even hear your tears so shy
To wash your white chicks and your smile
Which make me happy not just once...

My fingers search for your hot leaps
To cool them down with tenderness
Because it is your dream who tries
To be reality just once...

Your eyes are open and they shine
Like fire mist its flame divine
Your dream is coming to be true
Just once... if you just love me too

- an angel in dissguise -

May this day bring you joy and a wish to come true, dear Mary... (someone who cares)