marți, iulie 21, 2009

Cand dorm.


Povestea sufletului meu incepe undeva in mintea mea...si o poti vedea in ochii mei pe care tot privindu-i ti-o dezvaluiesc; O poti vedea si intelege in momentul in care ai sa reusesti sa citesti in ochii unui visator si-ai sa inveti sa nu judeci gandurile lui,doar sa le traiesti:)../........iar acum....privesc niste ochi frumosi, acelasi verde azuriu din toate inchipuirile mele.....sunt neobisnuiti! Nu ma las fermecata de ei...ar fi imposibil de 2 ori....dar am 29 de motive sa nu-mi impiedic mintea sa zboare aiurea...ar fi greu sa le enumar...asta m-ar determina sa maresc numarul lor...si eu vreau sa fie doar 29!

Ochii... sunt scaldati intr-un somn adanc dar putin....nesatuli dar cu siguranta mai atenti ca ai mei,chiar si atunci cand ei dorm. Palpaie usor genele lor...mici si dese, si parca atunci cand le privesti fara-ncetare se maresc...e o iluzie creata de frumusetea lor,chiar si atunci cand dorm...
Si tot privindu-i,constat ca se inchid complet si viseaza...sunt impietriti si singurul factor care ii mai misca e respiratia mea...atat de aproape de ei ca ma tulbura pe mine...e frumoasa senzatia....continui sa privesc si usor,usor intru si eu in vis...e placut....am inchis ochii si totusi ii mai zaresc pe cei verzi,din nefiinta.

Inexistenti dar obositi, ma tin aproape ca in vis. E trist,e doar in vis.....

Un comentariu:

Bogdan spunea...

Azi este 29 iulie 2009. Cele 29 de motive pentru care acum tastez acest comentariu raman inca un mister pentru mine... stiu doar ca exista un fel de punte care vibreaza intre doua suflete, asemenea unei scene renumite din filmul GHOST cu ajutorul unui inger divin care numai Dumnezeu stie de ce il trimite in Calea mea. Daca peste ceva vreme se va mai adauga un motiv si vor deveni 30, atunci probabil ca incertitudinea mea se va risipi, iar comentariile vor fi de prisos. Imi era dor sa mai citesc ceva frumos, imi era dor sa mai vorbesc cu cineva drag, dar ma rezum la un simplu comentariu, fara a mai da de banuit alte 29 de idei sau de ganduri nepotrivite... O vara racoroasa in Orasul Ales si chiar daca nu mi-ai spus ca ai venit la mare, am intuit eu ceva :P Ti-am pregatit si o copie dupa Vanilla Sky cu Tom Cruise asa cum am promis. Poate fac cumva sa ajunga la tine... B.