joi, iulie 09, 2009


Schimb subiectul cu unul la fel de important pentru mine... Sau nu, mai putin important...! S-au mai intamplat cateva lucruri in tot acest timp. Mi-am dorit sa mai postez. Anumite momente ma impingeau neincetat spre tastatura, spre eliberarea aceea de care simti nevoia sa te bucuri cand esti cuprins de o fericire imensa. Dar trebuia sa-mi respect hotararea si sa respect programul care ma suprasolicita. Acum ca s-a terminat, nu pot sa pastrez pentru mine ce-am vrut sa scriu aici... ceva nu-mi da voie..!
Diminetile erau ingrozitoare si suspansul era tot mai mare, simteam cu totii k ne oboseste inainte de vreme si ca nu vom face fata la ce urmeaza... insa seara era momentul care salva intr-u totu' situatia! Pe tavanul din camera mea straluceau cele 29 de stele neincetat,parca mai mult ca niciodata...era tot mai racoare si-mi era chiar excelent de bine....era calda doar o prezenta care ma facea sa stau linistita, si sa visez ca va fi tot mai bine! O prezenta? dar nu era nimeni....era in mintea mea si avea ochii de un albastru azur nemaintalnit...lumina inexistenta de afara il facea sa fie atat de intens....si stralucea,veghind asupra mea.....din umbra! jaluzelele permiteau noptii sa treaca si pe la mine prin camera,era frumos! vedeam prin negura precum o pisica, nu stiu ce ma facea sa fiu asa, de obicei bezna ma sperie...acum era diferit! Caldura aceea era tot mai aproape de mine, ma facea sa cred ca visez....si-am visat:),sau a fost adevarat!...

Acum,s-a terminat...

Un comentariu:

LolO-vIvi spunea...

Foare frumos, chiar m-au luat si niste fiori si am simtit si eu undeva caldura