duminică, iulie 05, 2009

CCM


A mai trecut o etapa. Cea pe care o consideam,poate, cea mai grea si care cu siguranta a fost cea mai usoara, insa care m-a marcat nespus de mult datorita stilului neobisnuit in care s-au desfasurat toate....Un stil incredibil de ipocrit si regizat care subliniaza lipsa oamenilor cu caracter si cu morala din aceasta tara.

Incep sa nu ma mai indoiesc de faptul ca odata ce am sa plec de aici,locul unde zic ca e urat si prost si rau...o sa ajung intr-unul care in esenta e si mai rau..Singurul avantaj e faptul ca sunt atatea si atatea locuri necunoscute care merita vazute,incat o sa ajute la mascarea adevaratei feti a lumii inconjuratoare. E un fel de sarut dulce de tot imediat dupa o muscatura(sau inainte)...

Cel mai trist nsa e ca nu te poti bucura de acest sfarsit de tortura,de eliberare..pentru ca zilele de libertate care au ma ramas sunt numarate pe degetele de la o singura mana.A,si ca nu ar fi asta suficient...drept rasplata nici aceste zle nu sunt asa cum mi-as dori. M-am afundat in mashina,pe bancheta din spate,pentru ca trezirea pe care am primit-o nu a fost asa cum ar fi trebuit sa fie ca sa pot fi capabila sa conduc....clar,toata ziua nu voi sti sa conduc in niciun domeniu!Si am plecat urmarindu-mi parinti cu privirea spre locul pe care intr-o zi o sa-l ador pentru caldura pe care am sa o gasesc acolo si pentru dragul cu care m-am dedicat sa-l amenajez...insa acum imi displace total...prin tot ceea ce este,casa de la bunici!

Mi-am pregatit camera dupa bunul meu plac astfel incat sa ma simt macar relaxata si mi-am facut programul: o sa scriu, citesc, desenez si ajut! Activitati frumoase! Va fi dificil sa uit de ceea ce se intampla in timp ce eu voi face astea si sa nu ma ma gandesc la notele pe care urmeaza sa le iau..:|
Si ca sa nu ma mai fac ca ploua o sa marturisesc fara ocoleli motivul pentru care am inceput sa scriu atat de hotarata. E vorba de viitor! Ce este viitorul? o chestie care ne ofera alte chestii..sau.....cum sa formulez mai academic? "Viitorul este un edificiu misterios pe care-l construim astazi pentru maine." Viitorul meu ce este? Viitorul meu este ce vreau eu! Am incercat sa invat,singura, ca daca ne dorim ceva cu adevarat vom reusi, insa constat cu stupoare ca fiecare cuvant pe care-l spune acea persoana,mama,cea mai importanta din viata mea,legat de viitorul meu ma afecteaza. Ma descurajeaza nespus de mult si nu stiu daca e ok. Tind sa cred ,vreau sa cred... ca este asa datorita grijurilor pe kre le are si care nu-i permit sa gandeasca pt mine...si/sau viitorul meu...Insa nici nu-i cer asta,stiu sa gandesc singura. Dar e normal ca instinctul de mama sa vrea sa spuna ce si cum e bine... Nu ma plang de ea,e cea mai speciala mama,ma plang de mine..nu stiu sa o inteleg si sa-i raspund la reacti corespunzator. Voi invata..intr-o zi!


Acum,fac ce vreau pt ca in asa fel ajung unde vreau!DESEN..!

Niciun comentariu: