luni, iulie 13, 2009

multumesc...sau nu..

Sunt prabusita!....Scriu cu lacrimi in ochi si nu pot sa-mi imaginez cum mi se pot intampla astea...nu credeam nicodata ca voi trai o....o astfel de viata...atat de trista si pe care tot timpul am incercat sa o privesc cu atat de mult optimism....nu stiu de unde am atat de multa putere sa zambesc...park nimic nu se intampla asa cum mi-as dori si cum ar fi firesc....In viata, oamenii primesc si bune si rele, in egala masura.....acum....poate cand intampin doar probleme..nu mai vad partea buna.....practic ma vad intr-o prapastie din care nu mai pot iesi...care e precum o rana deschisa....precum rana mea..ranile mele....

Am avut neplacuta intamplare de a ma trezi cu piciorul umflat...cauzele...necunoscute,urmarile de asemenea....Curioasa si speriata am mers la medic...acum cand era ultimul loc unde aveam timp sa ma duc...si totusi motivul cerea prioritate maxima din partea mea...Singura si intimidata de spaima pe care o aveam in suflet am mers la urgente...Medicii, teribil de incompetenti si nepasatori m-au tratat cu lentile opace..ca si cand nici nu m-ar fi vazut...
Imi priveam piciorul s se derulau in fata mea zeci de episoade ale viatii mele in care am trait aceleasi povesti..in care am simtit aceleasi dureri....ORIBIL! Privesc spre usa un om speriat care inainta indraznet spre mine....m-a luat de mana..eram prea uimita ca sa mai reactionez...M-a dus acolo unde trebuia trecand peste toti si m-a pus intaintea tuturor...Mi-a zambit si-a zis ca o sa fie bine,trebuie doar sa spun ce am....si-a plecat..un fel de inger care m-a scos din incurcatura....M-am descurcat....el m-a descurcat...si ....dupa radiografie...diagnosticul pare a fi nu foarte grav...incurajator....voi avea doar o mica interventie chirurgicala...joi....sau daca rezultatele nu sunt cu adevarat corecte...va fi mai rau....

Multumesc tatalui lui M.,nb

Un comentariu:

Anonim spunea...

Iti urez succes, iti tin pumnii.
Am si eu probleme cu un picior, stiu cum e. O sa fie bine. Noapte buna