miercuri, iulie 15, 2009

chestii..

Tabloul din camera mea, opera mea, ma priveste amenintator ca ma uit la televizon...nu e deloc bine ce se intampla cu mine,il sting sperand k va inceta nelinistea asta...privesc spre fereastra...ploua dulce si cald,un gand simpatic imi zboara spre o plimbare prin ploaie.Din instinct caut cu privirea sifonieru sa ma imbrac..dar nu ajung bine la el si intalnesc aceiasi privire a tabloului...de data asta rugatoare...inteleg ideea,dar probabil nu vreau sa o accept...merg sa caut ceva dulce de mancare...mi-a facut mama inghetata cu fructe....o bunatate..arata mai ceva k in emisiunile frumos colorate...inchid ochii si park ma vad departe,pe o insula tropicala..cu 2 "negrotei aerisitori"...intinsa frumos la soare si servita cu 29 de tipuri de inghetata...nu ratez niciun fel....ma bucur de 29!intra mama in camera...ma trezesc din visare...stam putin de vorba pe teme de viata. "Trebuie sa fii precauta!"....pleaca!raman din nou singura,nu-mi displace,pot sa visez din nou fara intreruperi....imi caut de lucru si gasesc niste culori... Let's paint! Ma gandesc putin inainte...as putea oare sa-mi colorez viata?cred k da....knd ma imbrac colorat sunt mai fericita...knd am camera frumos aranjata cu noste culori armonios asortate sunt mai linistita....oare as putea cu vointa sa-mi colorez existenta pe pamant? SIGUR K DA!

Niciun comentariu: