sâmbătă, ianuarie 31, 2009

10:13 PM...drum drept si cu intoarcere tarzie


Se apropie clipa in care trebuie sa plec.... mi-am facut bagajul, cu exceptia dezordinii pe care am facut-o cautandu-mi toate cele necesare, totul a decurs foarte bine. Mi-am pus "hartzoage" nefolositoare, ca sa am ce cara; "tzoale" ca nah,asa e frumos....sa ai de toate si pentru orice temperatura; "chestii"...necesare folosirii zilnice pentru fiecare dintre noi, fetele; actele necesare pentru cazuri de urgenta (ca nu stii de unde sare curcanu sa te amendeze:D...); medicamente....pentru migrenele provocate de oamenii din jur, de romani in general, etc.
Toate par sa se invarta intr-un cerc perfect...pacat ca starea mea de calator visator este foarte proasta, nu am nevoie de iesiri din anormalu' in care traiesc...nu stiu daca sunt in stare sa ma adaptez la normalitatea plictisitoare pe care am sa o gasesc acolo..... ce o sa fac cu orele prea multe de visare? ce o sa fac daca ochii mei nu o sa straluceasca la fel de mult timp? Cum sa ma cuibaresc langa soba, la bunica, si sa raman acolo, hipnotizata de caldura aia "sufleteasca", pentru intreaga zi?????? Suna totul atat de dramatic...... Ar fi mai ok daca "d-na Singuratate" nu mi-ar tine companie... O sa-mi lipseasca totul!!!

VACANTA PLACUTA TUTUROR!! !

Niciun comentariu: