sâmbătă, ianuarie 10, 2009

thx:):):)


Am amanat intalnirea cu Mos Ene pentru simplul fapt ca nu pot onora lista lui de adormiti cu numele meu. E de'a dreptul imposibil sa ma opresc din a ma gandi la ceea ce traiesc..... un amalgam de sentimente....care mai de care mai profunde..... Nu stiu,dar cred ca am ajuns la momentul in care s-a facut un rezumat dar nu inteleg ce cauta un rezumat in viata mea la jumatatea unei luni si nu la sfarsitul ei..... Cred ca am trait prea multe in ultima vreme...

Am in minte o multime de idei... au prioritate cele care imi conduc dispozitia, cele care imi dau starea de spirit.....am un sentiment de multumire pentru bucuriile de care am avut parte ultimele zile.... m-as bucura sa continue totul asa!Sa nu apara nimeni care sa imi puna piedica in timp ce alerg cu zambetul pe buze...

O sa incep prin a aminti una cate una o parte din bucuriile mele...pentru a le pastra aici mult timp de acum inainte:
- imi vine acum in minte o veste pe care am aflat-o azi si care nu a venit tocmai bine,...legata de o persoana foarte importanta din viata mea,cea mai, care a intampinat o problema...mi-ar fi afectat enorm viata aceasta intamplare daca urmarile ar fi fost grave....noroc ca Dumnezeu ne lasa sa ne bucuram unul de celalalt INTREGI! thx God!
-o alta bucurie enorma este aceea ca o sa imi urmez visul in cele din urma...si sper ca de data asta nu ma voi mai opri decat la destinatie(la Ion Mincu)!
-am reusit sa gasesc o modalitate prin care sa ma pun cu burta pe carte fie ca vreau fie ca nu....pentru ca daca nu fac asta nu ma pot bucura de nimic din ce-am zis mai sus
-am realizat care imi sunt prieteni si care nu si pentru asta sunt foarte fericita!
-ahh..si uitasem esentialul...... Cea mai mare bucurie a mea esti tu.....Multumesc Alex!!!!!!!!!


....o sa ii trimit si lu' Mos Ene o copie pe mail ca sa ma scuze pentru intarzaiere....Va urez noapte buna!

Un comentariu:

AxElaNdru spunea...

de ce arata cu 2 zile in urma.. :(
a fost o surpriza placuta articolul tau.. adevarul adevarat e ca mi mirosea a postare.. asa ca am stat pe blog :P .. in momentul in care mi ai spus tu sa nu intru eram de mult pe acolo :) cum ai spune tu .. "heeey ! ce hotz!". m am ofticat putin pentru ca surpriza mea pentru tine era la fel .. dar eu am asteptat ca sa treaca 00.00 .
azi e ziua cea mare .. o luna..
parca a trecut un an..
sa fii cuminte..
somnik frumos in continuare
:*
ma bucur ca am reusit sa pastram entuziasmul..