sâmbătă, ianuarie 31, 2009

Ganduri pierdute in spatiu...


Ma uitam la tv si se vorbea de marea problema a banilor din tara noastra...ce-as putea sa zic, recunosc ca m-a afectat si pe mine criza asta financiara, insa auzind stirea ideile mele nu au zburat la portofelul meu care pare-mi-se ca e mai gol ca niciodata, ci au zburat la zilele cumplite ale acestei saptamani care pur si simplu m-au secat de inspiratie. Nu stiu care ar putea sa fie cauza, am o vaga banuiala ca ar fi vorba de oboseala si/sau de plictiseala care mi-o creeaza gandul ca va trebui sa invat pana la vancanta de vara( care nu stiu daca o pot numi vacanta) pt tot viitorul meu... E trist sa realizez ca sunt zeci si sute de propozitii pe care le invat aiurea....imi mananca spatiul de pe propriul "stik". As renunta la atatea idiotenii, pe care sunt nevoita sa le scriu pe o amarata de foaie, intr-o secunda. Informatii inutile, aruncate de la minister in necunostiinta de cauza pe umerii nostri de copii fragili hotarati sa faca cu totul alte lucruri, mai frumoase......Dar ce sa facem....Ne conformam, nu avem putere sa protestam!

Cand am inceput sa scriu am intentionat sa vorbesc despre lipsa inspiratiei mele si despre motivul pentru care nu am mai postat nimic,apoi m-am abatut asupra subiectului oboseala si stres scolar....ah.....mereu ma abat la subiect cand vreau sa imi scriu gandurile.....probabil pentru ca aici punctez fiecare gand insa nu imi place sa il duc pana la capat,lasand cititorii(daca sunt:-") sa continue gandurile mele cu experientele lor....

Niciun comentariu: