marți, februarie 03, 2009

Green eyes

Am avut geniala idee de a ma imprieteni si a ma atasa sufleteste de o persoana nepotrivita, cu ochii verzi. Pana acum cateva luni as fi considerat-o parte din familie, o fiinta careia nu i-as fi ascuns nimic si careia as fi cautat sa ii fac numai bucurii. Cand mi-am facut blog-ul eram in miezul problemei, ba chiar pot sa subliniez faptul ca prima postare are legatura cu aceeasi persoana. E drept,de atunci si pana acum dezamagirile au crescut simtitor, ca sa nu mai zic de tristetea si de furia care se declanseaza in sufletul meu la aparitia simplului gand ca am tinut mai mult la ea decat la mine. Simteam nevoia sa amintesc de acest trist eveniment din viata mea, m-a marcat destul de mult si m-a facut sa-mi doresc sa fac schimbari in viata mea, sa ma opresc din a mai avea incredere in toti prefacutii din jurul meu. Daca vrei sa ai prieteni e cel mai bine sa nu ti-i doresti, vor veni singuri! Consider ca e mult mai ok sa nu te agiti si sa ajungi sa suferi din cauza unor nepasatori care nu vad ceea ce ai tu sa le oferi...

2 comentarii:

Gabryelle spunea...

Ai grija de tine! >:D<

Chello spunea...

de ce toate pers. cand se despart de cineva drag isi fac blog si isi insira problemele supararile si altele pe blog !??!