sâmbătă, ianuarie 03, 2009

Buna dimineata...


A fost o zi prea frumoasa ca sa pot uita sa scriu macar cateva cuvinte pe "blog'usorul" meu... A inceput totul intr-un mod prea perfect,era soare,se vedea o lumina calda prin jaluzele....prea calda pt vremea asta urata...!!!!!M-am trezit cu ochii lipiti de la oboseala celor doua seri dementiale petrecute alaturi de o persoana care imi e tot mai draga si am incercat din rasputeri sa ma deplasez catre destinatie... Primele zeci de minute de nesomn ale acestei zile au ticait in ritmul celor de la Hi-Q(Buna dimineata-- o melodie care e prea frumoasa ca sa nu-i dai importanta,atunci cand nu o asculti singur)si al batailor unei inimi. Totul a decurs exact asa cum nu visam....am dormit neasteptat de bine, credeam ca nu se va putea intampla niciodata sa visez ceva mai frumos.....prea frumos ca sa fie adevarat si totusi parca prea adevarat sa fie frumos......ASA DA!

stiu,vorbesc de parca nu as avea un subiect...dar subiectul este in inima mea,e mult mai important si mai frumos asa!

4 comentarii:

Unknown spunea...

pai atunci iti doresc sa ai numai zile dinastea:)

AxElaNdru spunea...

pai eu ti as dori numai zile din astea ;)
dar cred ca pot sa ti ofer inca multe zile din astea ;)
sa nu uiti ideea de la 00.00 :)

Bunea Alin spunea...

Tocmai din motivul ca zilele acestea sunt asa rare ele trebuie apreciate.
Sper ca te-ai bucurat de aceasta zi pentru ca astfel de zile sunt pline de noi... de parca am fi noi proiectati in zi...

Adrian Manolache spunea...

neata neata...da ai cam uitat de noi