vineri, ianuarie 02, 2009

This year...


S-a mai incheiat un an...incerc sa fac un rezumat si nu pot sa ma gandesc decat la o concluzie....A TRECUT PREA REPEDE TIMPUL!!..... A venit un alt an... unul mai greu care ma indreapta cu pasi repezi tot mai departe de copilarie si de toate nebuniile ei... Vine bac-ul ,sunt atatea care ma asteapta....dar incerc sa privesc cu optimism...O SA FIE BINE! Sa revin la rezumat, nu a fost un a tocmai perfect insa recunosc ca a fost destul de frumos incat sa imi amintesc de momentele pe care le-am trait pe parcursul lui.... Am implinit 18 ani, m-am plimbat prin lume... m-am bucurat de multa libertate si multe distractii....a fost chiar frumos din punctul asta de vedere... pacat ca uneori suferinta a fost pe masura... La capitolul "scoala" nu am de comentat....imi place ca nu mai sunt aceiasi d-soara innebunita dupa note mari si alte idiotenii... e mai simplu cand nu te stresezi!!!

Pentru noul an nu vreau sa imi fac planuri mari si multe pentru ca stiu ca nu vor sta lucrurile de fiecare data cum vreau eu, insa vreau sa fiu un om mai bun si sa incerc sa fac ce e mai bine pt mine si pt cei dragi mie.... imi urez succes:D:)))!!!

Niciun comentariu: