luni, septembrie 07, 2009

s(o)(ar)m(n)


E-n juru' meu o somnolenta copilareasca si molipsitoare care impinge sufletu' la odihna. Ascult in tacere si privesc totul printre gene... azi nu esti atent, vrei doar sa tintesti, nu-ti pasa ce nimeresti. Auzisem ca esti plin de sarm, am indraznit sa te testez, sa pot sa te analizez ca pe un lucru rar... E drept, ai ceva special insa esti bizar...si-acum, mergi in stanga si-n dreapta..parca te-au ametit picaturile reci si ude de ploaie de toamna. Parca te amortesc si te zapacesc. As putea sa profit! As ajunge unde mi-am dorit, dar nu-mi place sa fiu vulpe desi sunt frecvent...nu abuzez pentru ca nu e permanent! Trecem usor prin ploaia curata care spala pamantul de pacatele locatarilor neglijenti si ajungem la azavada. E mult mai bine! Putina inghetata de vanilie cu caramel, un blat rece si portocaliu de bucatarie, rochita mea pe colt, 29 si o atitudine care ma duce cu gandul la cuvantul "dor"!!! Am inchis usa incetisor si-am lasat lumina roscata sa palpaie usor.... Pielea ta arsa de soarele grecesc era catifelata, putin suparata, deranjata...dar parfumata si reuseam sa ma bucur de ea stiind prea bine ca e a mea...si usor..cand se termina bucuria adormeam...in brate calde arse de soare si stralucitoare si visam cele mai frumoase vise ale mele....
Acum cand ma gandesc la ele..realizez si incerc cam fara rezultate sa ma desprind din ele....mi-e somn si aleg sa nu mai visez cu ochii deschisi...e prea mult somn in casa asta ca sa poti sa mai rezisti...

Un comentariu:

Bogdan spunea...

missing you too... I'll write something just for you, and an e-mail also tomorrow... I am still fighting myself to get out this mood. I am down, lonely, ashamed and quite ridiculous for feeling in such a manner for myself. I promise I'll write to you. With my armes around you, B...