miercuri, septembrie 30, 2009

lullaby


Sfarsit de septembrie obositor...ma conduce usor, usor spre dormitor...Stau putin la calculator si ma las purtata de vantul rece de toamna spre trecut, retraind si resimtind amintiri frumoase care vor ramane, sau nu, doar in memoria mea. Sunt trista azi, nu stiu ce s-a intamplat cu acel ceva frumos...29 s-a transformat acum intr-un 30 parca mult mai stralucitor si mai imposibil.
Si totusi am trimis spre univers 29 de dorinte......sunt multe zile de cand ma gandesc la ele si la ordinea lor...la prioritatea pe care fiecare din ele o merita...sunt multe zile de cand le analizez....azi, gata...le-am trimis!..Universul ne asculta pe toti......ne ordoneaza descrescator in functie de vointa pe care o avem....normal, nu ma pot compara cu voi ceilalti, incerc doar sa-mi stapanesc nerabdarea cu piesele Vondei Shepard! Restu nu conteaza, timpul le rezolva pe toate, acum tot ce pot face e sa-mi amintesc de somnul dulce din ultima vreme...de durerea puternica pe care am tot simtit-o aproape de inima mea...acolo unde nu era mana ta, cand incercai sa ma linistesti si-mi aratai fara sa vrei ca ma iubesti...

Am invatat sa ma gandesc la tine, la mine, mai putin. Dar incerc sa pun picioru' in prag si sa hotarasc pentru aman2...mancar cand am ocazia! De ce? Pentru ca e important sa fiu fericita, tu oricum esti!!!
Si totusi sunt nehotarata......astept in liniste intoarcerea dorintelor mele, implinite! si le astept gandindu-ma cum as face daca nu mi le-as fi pus, daca tu nu ai fi, daca nu ai fi fost sau daca vei disparea brusc, definitiv, pentru totdeauna din toate punctele de vedere si irevocabil..(grav)...ar fi ingrozitor de trist, perfectiunea ar disparea, as inceta sa o mai caut pentru ca as sti ca am avut-o si nu am fost in stare de ea! Si totusi astept....mai sunt cateva ore pana parasesc locul in care ma aflu acum...care poate nu face 2 bani, nu are valoare morala... dar in care ma simt excelent si in care inchid ochii si deschizandu-i vad episoade din vietile celor dragi mie, episoade de vis la care am asistat, am participat...si te las aici, unde poate nu am sa mai vin...si te las cu S si cu M:(...si-ti urez ce-mi doresc mie!!!

Ma uit spre fereastra...."sunetul ploii ma face sa ma gandesc ca as fi in bratele tale..."......e urat cand lucrurile pe care le simti tu, le spune altcineva......dar "taci si hai" sa mergem mai departe.....:|:|:|:|:|
"Vise dulci, Catalina:)"
-multumesc...:(

Niciun comentariu: