marți, noiembrie 24, 2009

24 nov:)


24 Noiembrie, o zi nesemnificativa, a 328 a din calendar....mai sunt 37 de zile pana la sfarsitul anului 2 9:). E noapte, intunericul a pus stapanire pe tot ceea ce se afla dincolo de fereastra mea...Unde ma aflu eu e lumina, nu de la becuri si alte luminite, e de la starea mea de spirit...Ascult din nou muzica alexandrina si visez vise de noapte si in miezul zi....si cand ma trezesc din ele tresar amortita si speriata ca ceea ce se intampla in vis nu se va intampla in nicio alta parte...Dar ma simt nespus de bine, am fost departe cu mine..cu mine si cu tine si cu suflul vantului si fulgii de zapada, am fost unde lumea nu poate sa ma vada, unde nu e nicio strada, niciun zgomot de masina, niciun rau ce poa'sa vina...Si priveam spre cer, era un ocean de stele, toate ale mele, straluceau pline de ele si priveau cu superioritate oamenii pusi pe fapte...Am avut un zambet larg pe fata, instalat bine precum o masca.. Acum, am acelasi zambet si-l sustin cu tarie cu dorinta sa mai fie!... Sunt insa intr-un alt loc, undeva la bloc, nu pe bloc, poate sub bloc....si stau in pat si-mi amintesc privind un con de munte cum imi rataceam gandurile uitandu-ma in jurul meu...si cum pluteau deasupra mea pasari cu cioc negru si oameni cu rucsaci plini de panze zburatoare, care se intreapta mereu spre soare si...zambesc adormita.......sunt o zapacita...:|

Niciun comentariu: