marți, iunie 16, 2009

somn..


Eram la ora de romana...(de fapt nu era o ora normala...era doar pregatire pentru bac:|:|:|).....ascultam atenta mai mult melodia din casca stanga decat dictarile interminabile ale profesoarei. Priveam niste ochi albastri care imi punctau adesea trasaturile fetei,de undeva de aproape...Albastrul ochilor nu e tocmai printre culorile mele preferate,de obicei mi se pare sec si acuzator....te pierzi in el ca intr-un ocean fara fund...il privesti la nesfarsit ca pe un orizont si niciodata nu ajungi sa-l cunosti cu adevarat; insa acum era chiar placut.

Dictarea continua, scrierea se opreste...fiecare din noi viseaza lucruri diferite, unii chiar dormim! Incerc sa mi te imaginez,e greu...dar nu e imposibil. Iti atribui doar fiecare trasatura pe care imi doresc sa o intalnesc la adevaratul "el"......
... ... ... ...
... ... ...
... ...
...

Din toate atribuirile de pana acum realizez ca nu trebuia sa mai muncesc,tu le aveai deja!

Niciun comentariu: