luni, iunie 08, 2009

astazi..



Am adormit tarziu, hipnotizata de mirosul puternic de ciment proaspat uscat si ametita de praful care era imprastiat peste tot. Somnul a fost dulce si incordat ca al unui iepuras cu urechile ciulite. Am visat neincetat diverse situatii, tot mai palpitante si cu dorinta tot mai mare de a nu ramane doar niste vise...

Dimineata mi-a adus dezamagirea trezirii matinale si a finalizarii zambetelor fericite de vis. Mi-a adus totusi lumina torida de vara a fiecarei dimineti din camera mea mansardata si zecile de idei pentru asamblarea ei.

Mi-am privit telefonul; nu-l miscasera vibratiile apelurilor pe care le primesc uneori. Era doar poza mea armonios colorata si ora 9, fix! Primul gand al zilei a fost interogativ: "Cine ma iubeste?" Raspunsul,inexistent, m-a indemnat sa-mi incep activitatile zilei....Intrebarea..mi-am mai pus-o de cateva ori,.....astazi,in zadar!

Good night!

Niciun comentariu: