vineri, iunie 19, 2009


Era soare,puternic si super stralucitor exact asa cum imi doream; cu intentii puternice de a infrumuseta peisajul....de fapt...NU!!de ce vorbesc prostii....era lumina doar la mine in suflet, in mintea mea insetata dupa fericire...in rest...o mare bezna! Copii vorbeau de bac,eu visam la viitor(ul apropiat) ascultand si aproband, parca in necunostiinta de cauza, toate afirmatiile cu privire la acest subiect! Eu, spre deosebire de ei, nu am lasat bacul sa-mi invadeze si polueze existenta vioaie si expresia fetei pururea fercita...! Trecand peste acest aspect("ca de altfel peste toate celelalte", by M.),marturisesc ca as vrea sa va spun tot, si totusi, NIMIC!...Starea pe care o am acum nu e specifica fetei care va scrie de obicei pe acest blog....parca sunt alta..de fapt..acum chiar sunt eu! Sunt imbatata de o fericire imensa pe care nu o simt prea des si pe care vreau sa o impart cu aceasta pagina pe care o scriu, vreau sa o las ca pe o stampila aici...ca intr-un film...ca in The Secret..si peste ani de zile sa o retraiesc cu aceiasi intensitate ca acum.....sa impart fericirea, dar nu si motivul,motivul e doar al meu,29!

Acolo era un loc...atat de cunoscut, si de data asta chiar strain...unic! Apa, vant, miros proaspat de verdeata,lumina astrala, liniste, caldura sufleteasca si nu numai, cuvinte dulci si de necomparat cu oricare altele din lume, privire senina si totusi seaca, sandale cu "arici pogonici",broscute naravase cu concerte nocturne si intrare gratis, ochi curiosi si orbitori de mashini obosite si-un zambet,cel mai fericit zambet!!!!Si sper ca e doar inceputul si faptul ca am relatat ce-a fost in doar cateva cuvinte nu ma va impiedica sa traiesc in acest pahar de fericire in care am intrat si din care ar fi frumos sa nu mai iesim.
sweet dreams!

Niciun comentariu: