marți, mai 19, 2009

Tarziu...




Am inceput bataia tastelor cu gandul in acelasi loc... aiurea... departe,acolo unde esti tu..un nimeni pe care nici nu stiu daca il voi intalni vreodata, sau daca exista, daca va exista....

Si totusi,cel mai aiurea e atunci cand esti cel mai fericit si brusc cazi intr-o stare urata...rea, pesimista..de singuratate...nu stiu de ce mai exact...insa faptul ca nu stii cum sa iesi din starea asta e cel mai trist!

Azi te-am visat..nu aveai chip..erai doar tu..nu stiu cum sa explic asta...era totul asa cum vreau eu,era arhitectura, era bucuria, sinceritatea, armonia...iubirea, zambet..... nu imi mai trebuia nimic....daca stiam ca voi muri nu-mi pasa.....si totusi,cand am deschis ochii..nu era nimic...doar un zambet multumitor ca a fost..un zambet trist,ca nu va mai fi..si lumina....o lumina care ma trezea la realitate..intotdeauna doare asta!...Stiu,trebuie sa ma conformez,sa imi asum faptele si sa raspund pt ele...intr-o zi...dar mi-as dori ca faptele mele sa coincida cu ale cuiva, sa impartim raspunderile...sa fim 2 si totusi unu....


S-a intamplat totul asa doar pentru clipa aceea, o voi tine mine!!

Si, "nimeni", e un cineva...

Un comentariu:

Ynochi spunea...

"Pentru mine esti o suta de nimeni,pentru tine sunt o oarecare ."...frumos . frumos scrii.Bafta :*