marți, mai 12, 2009


Ce ciudat,ar trebui sa scriu despre vara,dar astfel...,postarile de pe blogul meu ar avea o ordine dubioasa...nu stiu de ce consider ca a trecut tot timpul pe langa mine si nu mai am deloc...probabil pt ca exista un prieten care imi aminteste mereu kte zile mai sunt..azi mi-a zis..."mai sunt 39de zile"....e rau..nu-mi face placere sa aud asta,dar e propozitia care ma goneste acasa de fiecare data cand imi e lumea mai draga...Constiinta,ce constiinta?cine mai are asa ceva in ziua de azi? Am dat teza la romana, "eu va las, constiinta dumneavoastra trebuie sa va indrume sa nu copiati..."(profa),cine a dat ascultare acestei aberatii? toti am auzit-o,si ne-a bucurat...aveam libertatea de a rasfoi totul,cu nesimtire! Acum sunt multumita, mi-am spus: "am scris 8 pagini,scriu repede!"

Am o dispozitie proasta...nu stiu de ce, toata ziua am fost fericita, poate prea fericita ca sa pot adormi cu zambetul pe buze!Ce e mult strica, mereu imi spun asta cand nu-mi e bine incercand sa-mi controlez reactiile vulcanice alea temperamentului exploziv pe care il am....

Gata pentru ziua de azi,mi-am rememorat sentimentele cotidiene[;)))miha..] si totul e bine, rasuflu usurata k am scapat de probleme doar gandindu-ma la ele in timp ce scriam......le-am lasat aici alaturi de gandurile mele si sunt pregatita sa visez ca o sa traiesc de fiecare data ce vreau eu si numai ce imi doresc...macar acest lucru nu e contra-cost in ziua de azi....noapte buna tuturor!

Niciun comentariu: