joi, mai 14, 2009

La minor...


E tarziu...am ajuns acasa dupa o zi grea,dar banala, am facut ceva bine prin asta?am inaintat in vreun fel, sau am decazut???....incerc sa privesc in jur, sa ma gandesc la ceea ce-mi place sa fac ce-l mai mult si sa visez la lucruri frumoase, asa cum fac de obicei....NU POT!azi e ceva ce ma retine!TU!
M-ai schimbat, ma schimbam si singura, era vorba doar de vointa,....intotdeauna e vorba de vointa! De'asta nu am gasit pana acum rostul acestui drum pe care il parcurgem, nu stim incotro merge..nu stim nici cand se va termina, cat va dura...dar simt ca e drumul corect ca sa ajungem la un moment..momentul X.....si da, atunci cand merg spre destinatie simt ca zbor! Nu stiu cum;de ce??....din acea cauza....Pana unde ma poate duce imaginatzia mea nemarginita????? cat mai pot indura asteptarea acelei clipe in kre vom privi stralucirea aceea care e vie,stralucire de ochi cam fericiti! Zborul acesta nemaintalnit va dura o viata? Daca nu dureaza cum trebuie sa reactionez? O sa zambesc!!!

Solo de ghitara in la minor... Suna prea bine ca sa mai pot scrie ceva inspirat. Oricum nu ai inteles nimic, ca de obicei...

Un comentariu:

Totoşel spunea...

Zambeste. E cel mai important. :D

imi plac postarile tale. :*