marți, aprilie 28, 2009

Today:X


Este ziua mea.....inca de ieri (27_apr) am asteptat si-am inceput sa ma bucur...stiu ca nu va fi spectaculos, vreau doar sa fac in asa fel incat sa fiu fericita in ciuda altor intamplari neprevazute... o sa zambesc si o sa radiez de fericire cum am facut19 ani din viata:)....
Si nu,nu ma simt mai batrana cu un an cum am fost intrebata...,sunt la fel de fresh ca acum 2,3 sau 4 ani....poate singura schimbare de care am avut parte a fost la nivel intelectual si moral.....am capatat o oarecare hotarare in decizii, am inceput sa ma deosebesc de ceilalti tineri..pt ca acum fiecare dintre noi se departajeaza de obiceiuri si de tot ce constituie un grup de prieteni...Trist acest lucru...dar dupa cum zicea o cunostinta astazi.... :"sa trecem de perioada asta si nici nu o sa ne mai uitam unul la celalalt pe strada..."...

Ce-am realizat? Ma intreb pe mine ce-am realizat in acest an....hiu...nimic concret....m-am bucurat de libertate,de viata,de familie,de amici...de tot ce aveam aproape de mine....am calatorit mult, am facut multe lucruri noi..si-o sa mai fac!Mai multe nu pot spune la ora asta..e tarziu....merg la nani si maine sper sa fie soare....mi-a zis cineva ca va zambi soarele pt mine,sper sa nu ma dezamageasca vreun norisor indraznet care sa-mi umbreasca zambetul!!!!...

La multi ani mie!:):D [am fost o narcisista mica...dar ma iert.. odata pe an e 28 aprilie]

Niciun comentariu: