luni, martie 30, 2009

Verde



A venit primavara....ador acest anotimp..nu ma mai satur sa ma plimb......e atat de colorat si viu si vesel si fericit......da,e fericit....seamana cu mine:))); Nu ca as fi eu asa fericita insa e linsite si pace pe pamant..trebuie sa profit......
Asa..si cum spuneam,a venit primavara....ma bucura tare mult acest eveniment...nu stiu de ce insa ma face sa fiu zambitoare chiar daca nu am un motiv clar.
M-am plimbat putin zilele astea, a fost frumos,cald,proaspat...un soare dupa furtuna...pacat insa ca sintimentul ca furtuna nu s-a terminat ma urmareste in continuare...si doare......ma intristeaza asta; dar incerc sa ma gandesc la florile pe care mi le trimite bunica de cate ori are ocazia....imi lumineaza camera si-mi multumesc ochii cu frumusetea lor!


Va urez o primavara frumoasa:):)...mai frumoasa decat a mea daca se poate!

Niciun comentariu: