duminică, martie 08, 2009

Decizii


In viata suntem obligati de circumstantele in care traim sa luam anumite decizii.....decizii care ne influienteaza sau nu viitorul. Intotdeauna exista posibilitatea ca acestea sa fie bune sau proaste. Fac o recapitulare in mintea mea ca sa pot exprima cat mai bine ceea ce am trait....Ajunsesem in situatia in care trebuia sa iau o decizie..trebuia sa pun totul intr-o balanta..nu era deloc usor......am scris pe o foaie....totul s-a desfasurat dupa un asa-zis plan de idei........trebuia sa analizez foarte bine avantajele si dezavantajele pe care le putea prezenta decizia respectiva........am tras linie hotarata si...ce-a iesit?????

Totul indica ca va fi relativ bine.... nu ma voi simti rau dar nici bine...dar nu stiu cum a fost exact, acum tind sa cred ca as fi putut sa ma mai gandesc...
a aparut o stare de spirit urata pe care am generat-o mai multor persoane, stres, nervi, dezamagiri.....da...poate am castigat un lucru....Respect in fata mea...intrucat nu am acceptat ceva ce stiam ca nu am facut.......insa daca e rau sau bine o sa vad cu timpul.......oricum stiu ca in viata totul se intampla asa cum trebuie sa se intample....:)

2 comentarii:

Chello spunea...

i like the girl :]

Ana-Maria spunea...

In functie de aceste decizii ne creem un drum in viata care poate fi unul bun in cazul in care alegem decizia corecta sau unul mai putin bun in momentul in care nu reflectam foarte mult asupra deciziei luate.