joi, martie 12, 2009

Situatii


De mult nu am mai trecut print-o situatie asemanatoare.... oameni care incearca sa te faca cum vor ei sunt tot mai multi... incearca sa spuna ca ai afirmat ce tu nu ai gandit niciodata.... si sa te faca sa crezi k asa e....si da.... de ce sa nu le zic ca :"DA,asa e...cum spui tu"....sigur mai tarziu o sa regrete! poate asa cum am sa regret si eu... Dar asta nu o sa ma faca niciodata sa cred lucuri pe care de fapt nici nu le gandesc; asta nu o sa ma faca niciodata sa accept ceva ce nu am facut...

E trist sa vezi ca esti atacat asa... intr-un mod atat de lipsit de tactica...e ca si cand ai pleca in calatorie aiurea....fara nicio destinatie....... asta, fara indoiala, poate insemna ca nu stii daca te mai poti intoarce.... poate ajungi intr-un loc total strain..SINGUR!......
E bine ca atunci cand detii ceva sa nu dai cu picioarele in toate partile..ca poate lovesti unde nu trebuie si doare...pierzi lucruri...pierzi persoane importante si le demonstrezi ca nu le pretuiesti, ca nu-ti pasa de ele....Eu vreau sa incerc sa nu fiu cum par, sa nu ranesc....dar tot timpul situatiile se intorc impotriva mea....daca ar gandi toti la fel de pozitiv ca mine si-ar incerca sa nu fie rai,egoisti si/sau incapatanati ar fi mult mai bine......ar fi o situatie egala;

E drept...si eu fac greseli..dar mereu incerc sa nu le repet...si e si asta important, plus ca o schimbare pt ceva mai bun e mereu bine-venita!

p.s.:voi v-ati propus ceva pt luna aceasta? Nu stiu,poate sa ajutati pe cineva, sa nu fiti rai cu oamenii,cu parintii,cu prietenii......cred ca ar fi oarecum palpitant sa vedeti daca reusiti:).....

Niciun comentariu: