joi, aprilie 23, 2009

Primavara





Au trecut Sarbatorile de Paste....a fost frumos....totul s-a desfasurat in familie...cu toti cei dragi! a fost ca un soare mare,puternic si frumos inainte de furtuna.... Am facut prajituri,gratare,petreceri,muzica,dans,zambete....m-am plimbat;toate fara masura....ca si cand multe le-as fi facut pt ultima data.Nu,nu erau toate pt ultima data....Urma sa ma bucur in continuare daca nu venea ziua de marti....Marti..se spune k e o zi cu ghinion....nu cred in aceste superstitii,nu programeaza nimeni asta....nu-i spune nimeni zilei de marti sa aduca ghinion oamenilor....dar noua ne-a adus!


Era dimineata,dormeam...somnul era mai profund decat pe tot parcursul noptii....o noapte urata in care visele nu mi-au dat liniste,nu m-au lasat sa ma odihnesc; si-n adancul visului care ma facea sa zambesc aud zgomot....tot mai mult...si usor usor parca visul meu dispare si ma trezesc....ma trezesc la realitate.......era soare,frumos,lumina......o perfectiune inselatoare!

Deschid fereastra in speranta ca voi elucida misterul zgomotului si voi auzi de fapt cantecul pasarilor vioaie care zburau printre copaci...Dar nu....era adevarat...era zgomot....cearta.....persoanele dragi mie sufereau......!


Am iesit....nimeni nu a remarcat asta cum se intampla de obicei..erau prea furiosi......Am incercat sa-i calmez;cuvintele mele invaluite in somn nu aveau nici un efect asupra lor...probabil nici nu se auzeau...le auzeam doar eu....Au continuat...au continuat pana cand totul s-a dus naibilui si ne-am intristat....au spus lucruri pe care nu le stiam....pe care poate le vedeam in filme si ma minunam...acum faceau parte din viata mea.....e trist....un Paste de vis terminat destul de trist....oricum... Hristos a inviat tuturor!


Niciun comentariu: