joi, septembrie 23, 2010


Piesele de pe tabla mea de sah nu-si mai respecta drepturile ..mutarile lor nu mai sunt corecte! Numarul jucatorilor a crescut si sunt nereguli si nemultumiri in acest concurs in care m-am inscris si nu stiu cui sa ii relatez asta pt ca nimeni nu e dispus sa intervina. Am scris atatea in acest timp incat am decis sa sterg tot fiind ametitor de trist. B.ucati de vanilie m-au tot certat pt mutenia mea dar mai aveam nevoie si de altceva. Esenta tare pt revitalizare...nici acum nu am acumulat, insa mi-am facut curaj. Tind sa cred ca vreau, ca sa pot avea si stiu ca vointa mi-a lipsit in acest timp si poate va fi tot asa insa trebuie sa fac ceva. Sunt bine...fata mea e curatata de'o lacrima si 29 de zambete care inca ma mai urmaresc. Un ranjet de copil,un pacalici... isi tot incearca glumele aici...nu sunt naiva dar mai iau cate o plasa..e bine totusi k nu plec cu un sac intreg acasa....
Un ciripit de noapte ma trezeste din rasfatul cuvintelor si ma gadila sub palarie... Da,stiu...s-a facut tarziu!

3 comentarii:

Bogdan spunea...

puterea gandului tau este imensa... ceea ce gandesti, aceea vei culege ! Curaj ! Vreau sa te vad fericita :) Acelasi fidel cititor, B...

Catalina Lady bug spunea...

Si ce sa faci atunci cand nu poti sa-ti controlezi gandurile? Cand mintea, imaginatia creeaza tot felu' de scenarii care te macina si la care te gandesti mai mult decat la adevaratele dorinte si vise... Ce sa fac atunci cand ma gandesc mai mult la ce nu-mi doresc decat la ce-mi doresc..doar de teama ca se va intampla cum nu vreau eu???

radiowhisper.com spunea...

Buna Seara!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!