duminică, ianuarie 03, 2010

fin...


Si pentru o clipa sa lasam dama de pica…Galant si impertinent incep sa te cred dement…29 s-a pierdut, nu e nimic de facut, si nu ma las afectata acum…nu hotarasc azi unde ma va prinde ziua de maine…cand ai insomnii iti permiti refuzuri, mici razbunari pe trecut…acum timpul e al meu si-l aranjez cum vreau eu…..plus ca daca gandim corect…toate hotararile rationale se iau dupa un somn bun ! Si totusi, ma sufoc de atata nemiscare si uimire…doresc sa dau un telefon cuiva, eram hotarata sa renunt la tot, dar parca acum nu mai pot, ai aparut din nou…din bezna, descurajandu-ma fara sa vrei, amanandu-mi hotararea…nu-ti mai masca autenticitatea, comedia cuvintelor tale e deja un ritual…un ritual in care am intrat si eu, fiind tot o comedie…
Si ma pun usor pe perna, am in fata o imagine eterna..dar nu ma las dusa de val, ma rog doar sa nu fie un gand hoinar…

Un comentariu:

Bogdan spunea...

ca un gand hoinar ma furisez tiptil
plutind usor sau lin like in a-million-dream
si-ti spun ca un actor ce nu mai vrea sa joace
ca bezna-i tot lumina ce-n alb se va desface
lumina care-acum se chinuie s-aprinda
scanteia imposibilei iubiri ce va sa-nvinga
pana si cel mai carcotas gand necurat
ce va muti uimit in fata unui vis adevarat