miercuri, februarie 18, 2009

Semnatura

Maine imi dau semnatura pe hartie,condamnandu-ma pt prima data ....CONSTIENTA! E unul din momentele alea in care ori dai cu banul ori pui burta pe treaba....in cazul meu nu stiu care ar putea sa fie din acestea doua(noroc sau munca).....ideea principala este ca am optiunile foarte bine fixate in minte insa la una din probe inca nu am hotarat ce aleg.....Variantele sunt urmatoarele: fizica(clasele IX-XII media 10 fara comentarii sunt "ass":)) ), biologie (stiinta necunoscuta pentru mine, aceleasi clase aceiasi medie), chimie( o dragoste din copilarie careia i-am dat papucii din cauza unor "indrmatori" deosebiti care m-au ajutat sa uit de ea), informatica (o bazaconie care imi suna interesant dar la care nu prea se uita nimeni...anyway...media 10)

O sa urmeze o noapte albastra (ca mi-am colorat coperta de la agenta si nu mai poate fi alba) in care o sa rup biletele cu aceste variante si nu stiu ce o sa fac cu ele...o sa incerc sa aleg unul....dar nu stiu cum....sunt mult prea confuza...........eventual...maine o sa declar ca sunt absenta si o sa completez poimaine...insa as vrea sa va rog...sa ma ajutati cu niste pareri personale (fara sa fac discriminari...mai ales pe cei care au trecut de faza asta)

aaa.....si sa mai adaug ceva...in principiu as alege informatica...dar parca tot imi tremura mainile de frica..:(((

Un comentariu:

AxElaNdru spunea...

nu stiu ce sa zic.. ma enerveaza starea asta indecisa pe care o ai :)
si vad ca si pe blog ai scris aiurea :)
gandeste-te bine ..