vineri, decembrie 11, 2009

L.S.


Stau aici, in tei , si ascult vama...da, am expozitie de scoici...cele mai noi sunt de luna asta c-am fost la plaja....si ce frumos, era pustiu...doar noi 3 si-o sticla de rachiu. Ne-am scaldat putin in marea neagra, si-apoi am alergat pe plaja...se facuse dimineata!:)
Schimb melodia, si amintirea... ascult grease, e de vis! ma gandesc la munte, la "zmieura" cu gust ciudat la perechi mari de bocanci...ma gandesc la fund ud de zapada, la maini inghetate si julite...la izvor cu apa cristalina, izvor ce te face sa te simti bine desi e rece precum moartea...visez imbratisarile de'ncurajare si stiu ca au fost ultimele...vad semnele conventionale si da, pe astea le cautam si noi...e pamantul sub picioarele mele si-mi amintesc c'atunci nu mai era...dar erai tu!
Traiesc povesti de vis cu stele pe cer desi cerul e inorat...si spun "de ce nu?" in loc sa fie doar "de ce?"...nu vreau sa las niciun colt trist acolo unde traiesc...fac contorsionism, cu gandurile mele...
Si uite ca mint lumea ca nu sunt fericita, ca nu ma simt implinita, sunt nemultumita...dar nu oricine merge acum la plaja, nu oricui ii place sa stea intr-un loc plin de vraja....nu vad toti piratii...piratii din departare, care tot timpul anunta o schimbare... Si totusi...eu caut altceva..... caut linistea ta, mereu caut ce nu se gaseste pentru ca imi place sa traiesc aceiasi poveste. Si drept consolare ma gandesc la reprezentarile vizuale care raman bogatiile vietii mele...doar ale vietii mele....

Niciun comentariu: