duminică, decembrie 21, 2008

...e duminica!


Se apropie noaptea si nu pot sa imi dau seama cum a trecut timpul... e duminica! Oficial maine incepe vacanta,nu stiu cum sa ma bucur de acest eveniment. Practic e cam ultima mea vacanta dar cum sa fac sa profit cand gandurile mele zboara in alte directii, acum ma simt derutata.Cine sunt?Cine vreau sa fiu? Sunt ca o fantoma care se ascunde in spatele unui zambet,un zambet care da nastere altor zambete si care te urmareste de fiecare data cand ii dai importanta. Un fel de spirit de care nu poti scapa. De ce te-ar face el sa te sperii? Oare ce te-ar inspaimanta in privirea mea? niciodata nu a fost plina de mistere intunecate, doar entiziasm si seninatate... doar fericire!

De ce nefericirea mea te-ar face sa fii mai fericit? De ce exista oameni care urmaresc sa faca asta?

STIU!!! pt ca ei nu au cunoscut niciodata adevarata fericire care se poate ascunde in ochii stralucitori ai unui copil...ai tuturor copiilor din noi...

3 comentarii:

Adrian Manolache spunea...

nu o sa fie ultima vacanta...o sa mai ai si la faculate;)

o sapt placuta

D-l doctor spunea...

Mai mult curaj, mai multe articole! Astept sa ti le citesc ..

Adrian Manolache spunea...

craciun fericit!